شرایط گارانتی

به طور حتم رضایت مشتریان رکن اصلی فعالیت‌های شرکت بوده و در این جهت این شرکت همواره می‌کوشد تا از اولین تماس مشتری تا هنگام خرید و ارسال کالا پا‌به‌پای مشتری حرکت کرده و بعد از خرید نیز مشکلات احتمالی مشتری را مشکل خود تلقی کرده و هیچگاه او را تنها نگذارد و مفتخر است که در سالهای گذشته تا حدی در این راه به توفیق رضایت مشتریان دست یافته است.
تمام سعی شرکت همواره به ارسال صحیح تجهیزات و تست کالا و بازبینی نهایی توسط کارشناسان بوده است. با این حال با وجود مشتریان متعدد و تنوع کالاها و لزوم وجود بستر مناسب برای استفاده از تجهیزات ممکن است گاه مشتری پس از خرید با مسائلی نیز مواجه گردد. در این موارد تیم خدمات پس از فروش و پشتیبانی هم‌قدم با مشتری و با تدابیر زیر تا هنگام رضایت مشتری حرکت خواهد کرد.
رویه گارانتی دوساله شرکت:
–         کالاهای خریداری شده تا دو سال تحت گارانتی شرکت خواهند بود.
–         پس از ثبت مورد گارانتی و تحویل کالا به کارشناس بخش گارانتی، شرکت خود را موظف به رفع مشکل پیش آمده تا حداکثر بیست روز کاری می‌داند.
–         ارائه برگه رسید تحویل کالا که شامل برچسب هولوگرام بوده و در زمان خرید همراه با تجهیزات تحویل داده شده است الزامیست.
–         لوازم جانبی از قبیل کابل، شارژر، باطری، نگهدارنده دیواری یا رومیزی، کابل شبکه و … شامل گارانتی نخواهند بود.
–       صدمات ناشی از حوادث غیرمترقبه، نوسانات برق، ورود آب به درون تجهیزات، استفاده نادرست، ضربه، آتش و تعمیر توسط اشخاص غیرمجاز شامل این رویه نمی‌باشد.
رویه‌های بازگرداندن کالا:
این رویه برای کالاهایی درنظر گرفته شده است که نیاز به مهلت تست دارند و شامل دو روز از زمان دریافت کالا می‌‍‌باشد.
–         دلیل ارجاع تجهیزات باید به صورت روشن برای کارشناس فروش مربوطه مطرح گردد. کارتن و جعبه همراه کالا باید به صورت سالم و بدون ضربه، فرورفتگی، پارگی، نوشته و علامت همراه جنس ارسال گردد.
–         همراه داشتن برگه رسید تحویل کالا که شامل برچسب هولوگرام می باشد الزامی است. اشکالات ناشی از استفاده نادرست توسط کاربر تجهیزات شامل این رویه نخواهد بود.
–         هرگونه مغایرت احتمالی جنس ارسالی با کالای سفارش داده شده باید ظرف این دو روز اعلام گردد.
هرگونه انصراف از خرید تا زمان ارسال کالا توسط شرکت مقدور خواهد بود.